Rychleby den 6.

Čtvrtek

V noci trochu pršelo, ale bylo teplo. Zatím nejlepší noc ve stanu. Ráno v osm nás vzbudily pily lesáků. Kácí stromy. V půl desátý vaříme ve stanu čaj, protože zase trochu prší. Posnídáme. Po snídani odpočinem, balíme a vyrážíme. Po zelené značce je to k autu kousek. Po cca šesti kilometrech jsme u auta a popojedeme do města. Výlet na zříceninu Rychleby půjdeme až po obědě. Restaurace (asi jedniná ve městě) vypadá slušně, ceny taky, tak si vybereme jídlo. Oběd nic moc, ale dalo se. Po obědě jdeme na lehko na zříceninu a v půlce cesty nás překvapí slejvák. V. je oblečená ok, já jsem durch. Vrátil bych se, ale V. chce pokračovat. Tak tedy jdeme dál. Zřícenina nic moc a při odchodu se V. ztratím. Zpátky praktikujeme indiánský běh. Ke konci už jenom běh 🙂 Pár fotek na zámecké zahradě a zpět k autu. V. si ještě skočí nakoupit. Převlíkáme se. Navigace nás táhne přes Polsko. Cesta Polskem je až na kamiony dobrá a najednou jsme v Náchodě. V. spí. Budí se před Hradcem a vystřídá mě za volantem. Za tři hodky doma.