Rumunsko den 9.

Středa

Ráno 6:30 budíček. Běžím na vlak, který odjíždí v sedm. Cestu na nádraží dávám klusem za cca 10 minut. Přestože stíhám, paní mi prodává lístek na 7:43. Jdu na perón, kde je přistaven vlak, který odjíždí v sedm. Jdu do něj, ale průvodčí mě po kontrole lístku vykazuje s tím, že mám lístek na 7:43. Divný. Jdu tedy na WC, pak kafe a cígo. V půl osmé se přesunu na perón, kde už je přistaven ten správný vlak. 45 min. dlouhá jízda v old school vlaku. V Turnu Rosu vystoupím a s lehkými obavami, co mě čeká, se vydávám do míst, kde jsme před sedmi dny opustili auto. Auto je OK, jen špinavé od prachu. Cestou beru naftu. Ve městě se po asi dvou kilometrech ztrácím, naštěstí si mobil pamatuje ze včera adresu apartmánu a tak se pomocí navigace dostanu až k němu. Předtím však ještě udělám nákup v Lidlu. Snídaně a sprcha. V. šla do Lidlu a já jsem hodinu s Heidi sám. Chce s námi do města na prohlídku památek. Po výměně názorů s V. nejdeme do města, V. vymyslí výmluvu (docela jsem překvapenej, jak pohotově. Od ní bych se mohl učit). S Heidi jedeme na nádraží a snad se ji zbavujeme nadobro. Chci poslat pohledy, ale v krámech je nemají, tak jedeme najít poštu. V. si jde koupit med, já po chvilce shánění pošlu pohledy a jdu si koupit klobásy. Cestou se chceme zase koupat, ale jak se vzdalujeme od hor a blížíme se k jezeru, teplota vzduchu klesá z 31 st. C. na 22 st. C. Tak se rozhodneme poobědvat v restauraci. První kiosek se V. nelíbí, podle mapy.cz jedeme hledat restauraci. Není tam nic, fuck mapy.cz!! Zastavili jsme za jednou vesnicí a udělali si piknik na dece. Piknik s ovčím stádem 😊 Následuje krátká procházka a pokračujeme k hranicím s Maďarskem. Tady nás čeká zdržení asi 20 minut. Chci se jet podívat do Szegedu. V. souhlasí. Procházka, focení. Hezký město. Pak přesun na známé spací místo v Maďarsku. Prší, V. „spí“ a vzrušujeme se za jízdy navzájem. Parkujeme jako minule, jen dál od silnice. Pokračujeme v tom co jsme dělali cestou a pak spánek.

… a jak to vidí V.
Ráno ho čeká brzká vstávačka, má jet do Turnu pro auto, nejdřív jsem chtěla jet taky, ale pak jsem si to rozmyslela. Budu se válet aspoň do desíti. K ránu jsem na chvíli usnula, ale pak mě stejně vzbudil ruch z ulice a pak už jsem nezabrala. Teď tu na něj čekáme. Krásně a bohatě jsme posnídaly, vyměnily si pár pochutin. Je to docela fajn. Asi po desátý můj milý přichází, zdá se, že dobrá nálada na obou stranách .. auto ok ufff. Jdu do Lidlu koupit jídlo na cestu, Heidi má celý den než jí pojede vlak. Nejdříve si myslíme, že to strávíme ve městě spolu, ale nakonec se jí elegantně zbavíme, kolem 12 opouštíme apáčko, odvezeme jí na nádraží a  Bye Bye, v Sibiu není co k vidění je vedro, jede se k vodě, cestou zdržovačka.. pohledy, pošta..jéé..trvá to dlouho a  je vedro.. no aspoň jsem sehnala med..Konečně vyrážíme.. cestou se postupně ochlazuje, už to nevypadá na koupání.. já mám zase hlad.. hledáme nějakou normální restauraci, ale nedaří se.. tak piknik na pastvišti, ještě, že mám to jídlo z Lídlu..eM moc nejí, nechápu..naplánujeme si prohlídku Segedu. Kolem 7 tam jsme, ze začátku nic moc, ale centrum kolem řeky Tiszy je celkem pěkný, koupíme si pivo a jiné a chodíme asi 2 hodiny. Fotíme, docela příjemný město. Asi kolem 9-10 jsme vyrazili směr Budapešt, přespíme zase na Pustevnách.. nevim, co se děje, ale zase jako kdybychom spolu nebyli bůhví jak dlouho…je to hezký..kolem sice jezdí auta.. já to vnímám, on ne. Usnu hned, nejlepší spánek za celou dobu…Ted píšu na piknikový louce, která byla hned vedle…vyrážíme do Budapešti..

Den 10.