Thajsko den 13.

Den 13. – národní park Lanta

Začal hned po půlnočním sexíku. Povídali jsme si a asi okolo 0:30 slyšeli šramot. Svítil jsem baterkou a V viděla ještěrku. Pootevřel jsem dveře na terasu, aby mohla utéct a znovu jsme zalehli. Po chvíli zase. Svítil jsem znovu a vidím vzrostlou myš nebo zakrslou krysu. Každopádně to s námi bylo v pokoji a schovalo se to pod závěs. Svítil jsem a V šla odkrýt závěs. Už to tam nebylo. Po chvíli zkoumání jsme malou krysu viděli za oknem, jak na nás čumí. Evidentně si nechtěla nechat ujít sójový suk, který měla V v batohu. Utemovali jsme terasu a šli spát. Asi v půl čtvrté mě budí V, že tam asi máme další. Takové jako praskání podlahy. V polospánku jsem V svítil a ta prolézala všechna zákoutí. Nic. V pět začala chrčet dvakrát opravovaná klima, tak jsme jí vypli. Pak už jsem se moc nevyspal. V ráno vstala v 8:30, že jde plavat. Já se válel do 9:00, pak kafe, cigárko a šel jsem běhat. V jsem zahlédl ve vodě. Mávli jsme na sebe a pak se potkali až u snídaně. Po vydatné snídani jsme sedli na moped, dojeli prodloužit zápůjčku a objednat výlet speedboatem na dva ostrovy, podle místních TOP, co tady je. Dostali jsme 1000 BHT slevu a když paní zjistila, kde bydlíme roztála a ptala se, jak Marcelku známe a kolik platíme. Řekl jsem jí, že známe jen Pavla a odfrčeli jsme do Saladanu (hlavní město LANTY). V Saladanu jsme hned zakoupili minivan do TRANGu s nakládkou u naší vily za 900 BHT. Pak si V koupila asi desátý triko a fotila se s malou dcerou místního malíře. Já dal pivko z Elevenu. Koupili jsme si oba značkové sluneční brýle RayBan za 200 🙂

Na to jsme se přesunuli na cíp ostrova a udělali pár fotek a přesunuli se na asi zatím nejlepší pláž. Kam až oko na dno dohlédlo, průzračná voda a písek. Po koupačce, nutno říct, že voda teplejší, než vzduch neosvěží, a po hodinové grilovačce na pláži, jsme vyrazili najít trek (podle mapy tam měl být). Bohužel to byla normální asfaltka. Takže nic a zpět do Saladanu. V chce jíst, já chci do Old Townu na nákupy, ale podléhám. Vybrali jsme podnik u silnice. Příprava jídla trvala neskutečně dlouho, u silnice typu E55 neskutečný hluk, takže já s úžehem nálada 10 %. Jídlo to ale vyvážilo. Mimo to, že to bylo velmi chutné, tak i velikost porce byla evropská. Pak jsme jeli do Old Townu. V se líbil krvavý úplněk a zmiňuje nutnost milování se za úplňku. Myslím, že si to ještě třikrát rozmyslí, tak s tím ani nepočítám. Nakoupili jsme nějaké suvenýry, V další triko do sbírky a razíme zpět. Tradičně utrácíme v Tescu za nutné věci, jedeme to dát domu a odjíždíme na thajskou masáž. V dala klasiku, já foot. Je spokojená, já taky až do chvíle, kdy jsem zjistil, ze vychlazené pivo na večer zůstalo v motorce a je teplý jak thajský moře. Vypiju to a jdu za V, která je už dole. Třeba mě zvedne náladu.

den 14.