Thajsko den 4.

Den 4. – Brýle

Ráno vstáváme asi v 10:30, tedy opět pozdě na nějaký větší výlet. V noci se mi honí v hlavě myšlenky, kam vyrazit. Máme v plánu jen most přes řeku KWAI, ale to je jen na chvíli. Napadají mě sloni a nejsou daleko. Začínáme opět bazénem, pak vyrazíme na snídani, tedy spíše další brunch. V půl jedné si půjčujeme stejnou motorku jako včera a razíme. V zjistila, že včera ztratila sluneční brýle. Je trochu rozmrzelá, ale jinak ok. Snad již klasicky přejedeme odbočku a s pomocí mobilních map se vracíme a nacházíme park se slony, kde obsluhu uvádíme do rozpaků. Tady není žádná sloní show, říkají nám, „we take care of elephants only“ a to jen ráno, a když je větší skupina lidí je možnost krmení a plavání se slony. Zklamáni, ale s nadějí na jiný nedaleký park, který nám radí, vyrážíme. Ani s pomocí místních se nám ho nedaří najít a vracíme se zpět. Na V už je znát nasr., jedeme k mostu, který si nafotíme, přejdeme ho, a na druhé straně se V smáčí v řece, do které já nevlezu a jdeme se kouknout na chrám, který je tu taky. Do hoďky je hotovo, dáme si smoothie z melounu (výborné) a jedem na nádraží, najít si nějaký spoj na zítra. Tady se rozhodneme pro HUA HIN, což je město směrem na jih od Bangkoku, asi tak ve třetině cesty na Lantu. Náš další cíl. Pak jedeme zkusit kopce za městem. Kus za městem nalézáme něco jako cyklostezku a ta končí u jakési brány. Zkusíme pěšky pár cestiček, až se nám podaří penetrovat objekt za branou, kde nám usměvavý zametač thajsky cosi radí. Rukama nohama se dohodneme, že je vše, jak má být a jdeme zase zpět. Pokračujeme kousek do kopce a narazíme na další bránu a vracíme se. Vrátíme motorku, dáme druhý bazén (hlavně abychom se umyli i s oblečením) a jdeme na véču. V je nespokojena s kuřecím, tak to nějak pročenžujem a snad v pohodě odcházíme. V do města na nákupy, já na Thai masáž. Po hodině bolesti, ale celkového protažení, potkávám V na ulici s rozzářenýma očima. Má šaty za 50 a brýle za 100 BHT. Tradá. Plus nakoupila na cestu. Balíme věci a jdeme spát. Ráno je odjezd v 7:20, tj. po dle vyrazit mě v 7:00, dle V v 6:50. Uvidíme!

Den 5.