Thajsko den 7.

Den 7. sobota

Ráno vstáváme brzy, asi v 9:00, dáme společně výklus po pláži ke dvěma věžákům (V je v lepší kondici než já), pak koupání v moři. Další brunch. Dneska se nám potvrdilo, že Thajci nejsou zvyklí, že si někdo dává polévku a jídlo (V opět dostala jen jedno z objednaných, no dnes se nedala a řekla si o druhé). Jinak výborná káva v „našem“ bistru. Pak jsme šli na nádraží koupit jízdenky na noční vlak do TRANGu (měli posledních několik) a my neměli pas. Šli jsme teda aspoň hledat cyklo půjčovnu. Bohužel zavřeno. Náhradní program – pláž. Ještě jsem našel na netu půjčovnu vzdálenou 4 km. Jdeme tedy spojit koupání s procházkou k půjčovně. Daří se a domlouváme si výpůjčku na zítra. Objevili jsme tam obrovský trh s jídlem. Bohužel jsme se najedli o fous dřív na ulici. Tak zítra. Cesta zpět je nezáživná. Po sprše hledání letenek z Krabi (4000 BHT), hledání alternativ. Nakonec bude problém se dostat i z TRANGu do LANTY. No nic, uvidíme. Pak jdeme v podivné náladě do města. V nachází na trhu jakýsi značkový batoh pro dceru, ale váhá s koupí, tak to fotíme a V se to snaží Anetě poslat. Nedaří se, tak jdeme zpět, cestou kupujeme vody. V má náladu jak na houpačce. Nevím, jestli je naštvaná na mě nebo celkově, ale asi obojí. I dnes nás zlili vodou, ale celkem osvěžující. Jo a kupujeme lístky na vlak. Poslední tři místa! Na hotelu se V spojí s Anetou a nadšená dcera žádá batohy dva (ještě pro kamarádku). V konečně vypadá spokojeně. Pak ještě píšeme do skupiny na FB a dost se u toho nasmějeme, protože naše tajná dovolená může nakonec prasknout přes skupinu na FB.. 🙂

den 8.