Velká Fatra den 2.

Sobota

Ráno vstávačka v 9:00. V. se šla projít do kopce. Já si dal jablečnou před snídaní. V. sebou vzala bednu letních jablek. Šel jsem vyzvídat k jezírkům, zda nejsou koupací. Nebyly. Ale sdílný pán mi dal spoustu tipů na koupání, které můžeme cestou potkat jak u nás, tak na Slovensku. Rozhodli jsme se, že sobotu ještě strávíme u vody s menším výletem. Vyjeli jsme s opět prázdnou pneumatikou (pořád uchází) a cestou ji dofoukali a nakoupili v Lidlu. A já ještě točenou zmrzlinu. Narazili jsme na pěkný koupání v Horní Bečvě. Předtím jsme si ale vyšlápli kopec Vysoká, okruh celkem 12 km. Na vrcholu jsme se šli podívat na pramen Bečvy. Takovej čůrek. Asi sucho.

Docela stoupání, ale dobrý. Pak konečně koupání. Sice nám zalezlo sluníčko, ale než jsme doplavali zpátky na deku, už zase vylezlo. A bylo dobře. Já i dal u kiosku klobásku a pivko, Verča pojedla ze zásob. Pak jsme kolem osmý vyrazili na Slovensko. Kousek za Bečvou malý parkoviště s nějakým pramenem. Lidi tam zastavovali a brali si vodu ve velkém, tak jsme taky dočepovali. Jakási Sachova studánka.

Přejeli jsme hranice, kopírovali jsme dálnici po okresce až do Martina a za tmy jeli ke Starým horám. Samá serpentýna. Nemohli jsme dlouho najít místo na spaní. Když jsme koukali v nějaký osadě do mapy, vedle auta se zjevil nějaký divný chlapík. Verča se docela lekla, já jsem mu řekl, že hledáme spaní. Verča mi pak říkala, že už to nemám říkat. Nakonec jsme našli spaní v Turecké (kousek za vesnicí). Šli jsme spát. Zase s bonusem 🙂 Véra spala poprvé bez spacáku. Mě se spalo výborně.

Den 3.