Velká Fatra den 3.

Neděle

Vstávačka v devět. Venku docela provoz. lidi nakukují do auta, tak raději vylezeme. Opodál jsem objevil dva použitý kondomy, tak je to asi nějaký provařený místo 🙂 Pobalíme, já se učím s batohem Loap půjčený od Verči. Na třetí pokus se mi podaří vyladit zádový systém. Jedeme si dát snídani do Starých hor. Najdeme plácek u silnice (nic moc, spíš tam lidi chodí na WC), rozbalíme deku a posnídáme. Po snídani sbalíme a hledáme parking. Nakonec to necháme u kostela. Vyrážíme po modrý. Je to pořád do kopce a je horko. Já se potím a měním triko, protože studí. Verče se jde dobře, mě to moc nebaví. Tedy ty nástupy do hor. Pak se najednou les, kterým jsme šli, otevře a my jsme na plotně skály, kterou jsme viděli zezdola. Nádhera. Nálada u mě letí nahoru, fotíme se, Verča se dá do řeči s nějakou paní, dostáváme od ní tip na návštěvu Prievidzi. Uděláme jim s manželem fotku a oni udělají na oplátku nám. Já si volám s podlahářem (zase to neudělají) a Verča nechává kolovat meruňkovici. Pak pokračujeme k vrcholu Križná. Tady si dáváme ve čtyři oběd. Dochází nám voda. Véra říká, že kousek odtud jsou chaty a voda je tam. Cesta vede dál na Ostriedok a zjišťujeme, že jsme na vrcholu pohoří. Výš už nepůjdeme. Pak slezeme k chatě. Nikde nikdo, tak si vybíráme, kde budeme spát, jdeme pro vodu a vaříme polívky. Najednou se zjeví partička teenagerů a že prý tady budou taky spát. Byli tu dřív a mají batohy schované za chatou. Jdu tedy obhlídnout druhou chatu, o které ví Verča, protože tam nedávno spala. Je to asi 300 m. Nikde nikdo. Přesouváme se. Uděláme fotky, dáme rum a cígo a kolem desáté jdeme spát. Ještě dáme fotky, angličtinu a já usínám hned. Spím jak zabitej.

Den 4.